Beszélgetés a Marketing osztály managerével!

Kóródi Zsuzsa 10 éve dolgozik jelenlegi pozíciójában és már több, mint 10 éve dolgozik az ALDI-nál. Először a központi beszerzésen kezdte meg ALDI-s pályafutását, majd a megnövekedett marketingtevékenységnek köszönhetően áttért a jelenlegi Marketing manageri pozíciójába. Ezen a területen rendkívül fontos a nyitottság. A jó csapat, a társosztályokkal való együttműködés, illetve az izgalmas mindennapok pedig még 10 év után is motivációval töltik el Zsuzsát.

Az ALDI Facebook oldalát már lassan 10 éve működteti a Marketing osztály, amelyet csapatuk közösen tervezett meg. Aki követi az ALDI-t, az tudhatja, hogy a humoros külső kommunikációban úttörőnek számítunk. Ez a fajta, szóviccekkel tűzdelt, humoros kommunikáció 2014-ben indult útjára, amikor felkaptak egy a labdarúgó világbajnoksággal kapcsolatos vicces posztot, s azóta is az ehhez hasonló posztokat várják a követők.

Megtudhatjuk azt is, hogyan zajlik náluk hétről hétre a tartalmak tervezése. Az együttműködés csapatszintű és mára már ügynökségekkel kiegészülve készítik a tartalmakat. A Marketing osztályon úgy gondolják, hogy a közösségi médiának valami pozitívat és pluszt kell nyújtania a hétköznapokban, így gőzerővel dolgoznak az igényes tartalmak és szórólapok gyártásán. A promóciók szervezése, a weboldal és applikáció karbantartása, az üzletnyitások kommunikációja, illetve a különböző aktivitások szervezése is feladataik közé tartozik. Egyik legnagyobb projektjük pedig a Sziget fesztiválra történő kitelepülés.

Ha kíváncsi vagy a Marketing osztályra, hallgasd meg Te is Kóródi Zsuzsát az ALDI karrier témájú podcastjének legújabb évadjában!