Marketing és kommunikáció
A vásárló áll a középpontban
A közösségi oldalak nélkül elképzelhetetlennek tartod a napjaidat? Szójátékaiddal folyamatosan megnevetteted baráti körödet? Te vagy a szópárbajok állandó nyertese? Olvasás közben kiszúrod a legapróbb elírást is? Szeretnéd ezeket a képességeidet hivatásszerűen is gyakorolni? Marketing és kommunikációs területünkön minden a vevőinkkel kapcsolatos kommunikáció körül forog. Dolgozz egy innovatív csapatban és légy részese vállalati sikereinknek!
Kreativitás az ügyfeleink igényeihez igazodva
A reklámok szerelmese vagy, mindened a kreativitás, a KPI-ok, az analitika és a célcsoport orientáltság nem ismeretlen szavak Számodra? Munkatársainkkal közösen keltsd fel vevőink érdeklődését termékeink iránt! Megjelenését tekintve legyen ez online, TV, rádió, vagy nyomtatott anyagok formájában.


Minden, ami kommunikáció
Marketing munkatársaink gondoskodnak arról, hogy a termékeinkről szóló információk és további fontos üzeneteink eljussanak vásárlóinkhoz. Különböző csatornákon keresztül tesszük ezt meg, 360 fokban kommunikálunk egységes képi elemekkel és üzenetekkel.
Heti akciós termékeink a nyomtatott újságjainkban jelennek meg, melyeket üzleteinkhez közel eső háztartásokba juttatunk el, emellett megtalálhatóak az üzlettérben is.
Ugyanezen termékeket, valamint egyéb üzeneteket tv-reklámban, weboldalunkon, social media (Facebook, Instagram, TikTok), ill. egyéb felületeken is megjelentetünk.
Munkatársaink felelősek továbbá az üzleteinkben megtalálható plakátok, tájékoztatók és árcédulák megtervezéséért, kivitelezéséért, valamint fesztiválok és rendezvények szervezéséért, bonyolításáért is.
Szilárd - Marketing munkatárs
Hol találkoztál az ALDI-val?
Marketing mesterszakon tanultam, amikor az egyik tantárgy kapcsán az élelmiszer kiskereskedelmi láncokat kellett elemezni CSR tevékenységük alapján, itt ismerkedtem meg először jobban az ALDI-val. A projekt kapcsán felkerestem a weboldalt, megláttam a karrier fület, ahol felfedeztem a marketing gyakornok pozíciót, ami egyből megtetszett és jelentkeztem is.
Hogy indult a pályafutásod az ALDI-nál?
2019 év elején el is kezdtem dolgozni, mint PR gyakornok, miután jelentkeztem a Marketing gyakornoki pozícióra, az interjút követően munkába is álltam. Elsődleges feladataim a sajtómegkeresések kezelése, a napi sajtófigyelések és elemzések elvégzése, külsős partnerekkel való kapcsolattartás és különböző PR rendezvényeken való besegítés volt. Ezen a területen konkrét tapasztalatom még nem volt, ezért nagyon örültem neki, hogy ezzel is megismerkedhettem. Szeptembertől pedig már teljes munkaidőben dolgoztam tovább.
Mi volt az, ami felkeltette az érdeklődésed a pozíció iránt?
Szerettem volna specifikus, marketing jellegű gyakorlatot végezni az egyetem mellett. Nagyon sok videót megnéztem akkoriban az ALDI-ról, amiket a karrieroldalon találtam. Ezek jó benyomást tettek rám, illetve már akkor is úgy gondoltam, hogy az élelmiszer szektor stabil és egy jó hátteret biztosít. Az sem volt mellékes, hogy számomra közel van az ALDI központja. A céges buszjáratot is igénybe tudom venni, aminek köszönhetően gyorsan hazajutok.
Milyen feladatokkal foglalkozol?
A korábbi PR-os feladatok később kiegészültek marketing jellegű tevékenységekkel, mint például TV-s és rádiós reklámok, a magazinokban való megjelenések, emellett pedig, egyéb televíziós tartalmak forgatásának folyamataiban vettem részt. A későbbiekben átkerültem egy másik csapatba, ahol jelenleg is vagyok, itt már a magazinos megjelenések mellett közterületi- és eladáshelyi reklámokkal is foglalkozom, illetve projekt jellegű feladatok, mint például fesztivál megjelenések, rendezvények szervezése, promóciók, nyereményjátékok és kitelepülések színesítik a munkámat.
Mi az, amit a legjobban szeretsz a munkádban?
Azt, hogy változatos. Vannak heti rendszerességgel ismétlődő feladatok, amik szezononként és kampányonként is változnak. Ezek mindig kiegészülnek a projektfeladatokkal, amiknek köszönhetően egyáltalán nem mondható unalmasnak. Izgalmas és kihívásokkal teli a munkám, de szerintem így fejlődik az ember, ha sokféle feladattal találkozik.
Mennyire tudod összeegyeztetni a munkát és a magánéletet?
Még a gyakornoki idő alatt el tudtam végezni a marketing mesterszakot az egyetemen és diplomát szereztem. Nemrég pedig egy tanfolyamot is sikerült elvégeznem, aminek az órái hétköznap voltak, viszont a céges buszjáratnak köszönhetően könnyedén meg tudtam oldani, hogy mindig időben hazaérjek, a teljesen jól kiszámítható menetrendnek köszönhetően.

Állásaink a Marketing és kommunikáció területén:
Jelenleg nincs találat az Általad megadott keresésre.
Az alábbi gombra kattintva fel tudsz az állásfigyelőre iratkozni.