Üzletvezetés
Zavartalan működés biztosítása
Szívesen lennél vezető az ALDI egyik üzletében? Fontos szerepet tulajdonítasz az ügyfélközpontú működésnek? Elkötelezetten és lelkesen vezeted csapatodat? A gyakorlatiasság és a proaktív munka jellemez? Az ALDI Üzletvezetőjeként egy akár 20 főből álló értékesítési csapatot fogsz vezetni és az üzlet gördülékeny működéséért fogsz felelni.
Nikoletta - Üzletvezető
Mióta dolgozol az ALDI-nál? Honnan értesültél rólunk?
2017. áprilisában kezdtem el dolgozni az ALDI-nál Üzletvezetőként, amire a hirdetést az interneten láttam. Szerettem volna egy piacvezető cégnél magasabb pozícióban dolgozni, ezért pályáztam egyből boltvezetőnek, ahol a két körös interjún sikeresen ki is választottak. Másfél év betanulás után kaptam meg a jelenlegi üzletemet, amit már 5 éve vezetek.
Miért szeretsz az ALDI-nál dolgozni? Vannak kedvenc munkafolyamataid?
Az ALDI megítélésem szerint egy nagyon pontos és korrekt cég, ami egyfajta biztonságot nyújt a dolgozóinak. Dekoros végzettségemből adódóan nagyon szeretem a non-food és a food termékeket rendezni, igazítani, valamint a napi feladatokat előre megtervezni és a kollegáknak segíteni a mindennapokban.
Egy üzlet hatékony működéséhez elengedhetetlen a csapatmunka. Ti az üzletben jól működtök csapatként? Mi a titok?
Nagyon jó a csapatunk, mindig figyelünk egymásra, és akinek kell, segítünk. A régebb óta nálunk dolgozó kollegák, akiknek nagy tapasztalata van az üzletben, sokat támogatják és motiválják az újakat. Természetesen a helyetteseim és én is odafigyelünk mindenkire, hogy hogy érzi magát, hogyan fogadta be a csapat és folyamatos a visszajelzés. Próbáljuk a beosztását is úgy igazítani mindenkinek, hogy egyéb programjaira is jusson idő a munka mellett.
Ajánlanád az ALDI-t, mint munkáltatót másoknak is? Miért?
Mindenképpen ajánlanám és folyamatosan ajánlom is az ALDI-t másoknak, hiszen a megbízhatóság fontos az életben, és az sem mindegy, hogy milyen környezetben és hangulatban telik a munkaidő.
Hogyan tudod kialakítani a munka - magánélet egyensúlyát?
Nagyon sokat segít a munkám és a magánéletem egyensúlyában, hogy jó a helyettesi csapatom. Nyugodtan rájuk tudom bízni a boltot, legyen szó igazításról, pakolásról vagy rendelések leadásáról. Fontos számomra az is, hogy a területi vezetőmmel nagyon jól tudunk együtt dolgozni és mindenben támogat, így, ha például szabadságon vagyok, a helyetteseket még jobban segíti.
Volt már lehetőséged részt venni boltnyitásban? Ha igen, kérlek mesélj róla!
Igen, volt már szerencsém két boltnyitáson is részt venni. Az egyik 5 évvel ezelőtt volt, akkor még betanuló Üzletvezetőként vettem részt a folyamatokban 3 héten keresztül. Láthattam, hogy hogyan épül fel a nulláról egy bolt, és hogy milyen folyamatok jönnek egymásután.
Jó látni ilyenkor, hogy összefognak a környező üzletek, boltvezetők és mindenben segítik az újonnan nyíló boltot, valamint azt, hogy a szakcégek, hogyan dolgoznak össze. A másik boltnyitás tavaly év végén volt, ahova már rutinos Üzletvezetőként mentem a kiépítésre, valamint a nyitó napon is részt vettem. Teljesen másfajta élmény volt, javasolnám mindenkinek.
GYIK
Kérdésed van a jelentkezéssel, vagy jelentkezési folyamatunkkal kapcsolatban?
Nézd át "Gyakran ismételt kérdéseinket"!
1. Hogyan tudok jelentkezni?
A karrier.aldi.hu weboldalon meghirdetett állásajánlataink közül válaszd ki a Számodra legmegfelelőbbet! A kiválasztott álláshirdetés oldalán a Jelentkezés most gombra kattintva, regisztrációt követően van lehetőség jelentkezni, teljes körűen kitöltött jelentkezői profillal.
Amennyiben már regisztráltál rendszerünkben és rendelkezel jelentkezői profillal, akkor belépés után tudsz pályázni a Számodra megfelelő állásra.
2. Milyen dokumentumokat kell csatolnom?
A jelentkezésedhez csatolj egy friss, aktuális önéletrajzot és motivációs levelet!
3. Honnan tudom, hogy megkapták-e a jelentkezésemet?
Amennyiben a karrieroldalunkon a regisztráció befejezése után megpályáztál egy konkrét pozíciót, úgy a regisztráció során megadott e-mail címedre minden esetben kapsz egy visszaigazoló üzenetet.
4. Nyomon tudom követni a jelentkezésemet?
Igen, a karrier.aldi.hu weboldalon történt regisztrációt követően a Saját profilom menüpont alatt nyomon követheted a jelentkezésed státuszát.
5. Mikor kapok választ a benyújtott jelentkezésemre?
Jellemzően 2-3 héten belül, de előfordulhat, hogy több időt vesz igénybe a válaszadás. Azt megígérjük, hogy amint döntés születik, haladéktalanul értesítünk.
6. Milyen platformon, milyen formában kapok választ?
Amennyiben szeretnénk folytatni Veled a kiválasztási folyamatot telefonon keresünk meg és egyeztetjük a következő lépéseket. Elutasító válasz esetén írásos formában értesítünk.
Az egyes pozíciókra elküldött jelentkezésed státuszát a Saját profilom menüpont alatt is megtalálod.
7. A későbbiekben ki tudom még egészíteni a jelentkezési anyagomat?
Igen, a Saját profilom menüpont alatt lehetőséged van a jelentkezési anyagodat módosítani.
8. Egyszerre több állásra is tudok jelentkezni?
Igen, van arra lehetőség, hogy egyszerre több pozícióra is jelentkezz.
9. Vissza tudom vonni a jelentkezésem? Ha igen, hogyan?
Igen, a Saját profilom menüpontba lépve ki kell választani a Megpályázott állások menüpont alatt azt a pozíciót, amelyikre leadott jelentkezésed vissza szeretnéd vonni. A jobb alsó sarokban lévő Pályázat visszavonás gombra kattintva tudod a jelentkezésed visszavonni az adott álláshirdetés esetében.
10. Jelenleg nincs egyetlen állás sem meghirdetve, ami nekem alkalmas lenne, általános jelentkezést tudok küldeni?
Sajnos erre nincs lehetőség. Kérjük, kövesd figyelemmel a nyitott pozíciókat a karrier oldalunkon, vagy aktiváld az Állásfigyelőt és naprakész információt kapsz Tőlünk az új álláslehetőségekről.
11. Papír alapon benyújtható a jelentkezésem, ha beküldöm postai úton/ leadom a boltban? Miért nem adható be papír alapon a jelentkezésem?
A papír alapú jelentkezést nem tudjuk elfogadni. Az érvényben lévő Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) értelmében csak online, a karrier.aldi.hu oldalon elküldött jelentkezést tudunk elfogadni.
12. Hogyan néz ki a kiválasztási folyamat az ALDI-nál?
Amennyiben jelentkezésed alapján kiválasztásra kerülsz, telefonos interjúra kerül sor.
Sikeres telefonos interjút követően, személyes találkozó keretében tudhatsz meg többet a pozícióról és ismerheted meg a terület vezetőjét. (A jelenlegi járványügyi helyzetben főként online interjúkat folytatunk le. Személyes interjúk alkalmával a járványügyi előírások betartására kiemelt hangsúlyt helyezünk).
A legtöbb munkakör esetében második találkozót is szervezünk.
Amennyiben Te vagy a legalkalmasabb jelölt az adott pozícióra, telefonon értesítünk és megbeszéljük a munkakezdéshez szükséges tudnivalókat. Amennyiben nem Te kerültél kiválasztásra, e-mail-ben értesítünk.
13. Üzletvezetőként szükséges fizikai munkát végeznem?
Igen, ez is egy fizikai munkakör. Üzletvezetőként feladataidhoz fog tartozni az árurendelés és áruprezentáció, munkaerő beosztásának tervezése, a beosztottak irányítása és motiválása, kasszák leszámolása, árufeltöltés, és adminisztratív feladatok.