Új szintre emelnéd karriered?
Új szakmai kihívást keresel, mindemellett már rendelkezel szakmai gyakorlattal? Ha új utakra vágysz, akkor nálunk jó helyen jársz. Folyamatosan keresünk elkötelezett, szakmai tapasztalattal rendelkező csapatjátékosokat. Teret biztosítunk a szakmai és személyes fejlődésedhez. Tedd meg a következő lépést és csatlakozz hozzánk!
Lilla - Regionális értékesítési vezető
Hol találkoztál az ALDI-val és miért a Regionális értékesítési vezető pozíciót pályáztad meg?
Az ALDI előtt egy kiadónál dolgoztam, amelynek a tevékenysége a gazdasági válság hatására egyre inkább csökkenni látszott, emiatt munkahely váltásban gondolkodtam. A kétkörös felvételi interjú jól sikerült, hiszen egy hét elteltével telefonáltak, hogy megkaptam a pozíciót és indulhatok is Ausztriába és megkezdhetem a betanulásom. Így indultam el 2011 novemberében Grazba, az édesapámtól kapott búcsúajándékkal, egy navigációval.
Mit gondolsz, vezetőként milyen tulajdonságokkal kell rendelkezni?
Egy jó vezető szeresse a vezetői létet. Fontos, hogy a munkatársai tőle várják az iránymutatást. A pozíció szerves része a felelősségvállalás és olykor nehéz döntések meghoztala, mely képességekkel mindenképpen szükségszerű rendelkezni. A munkakör betöltéséhez szükséges többi dolog tanulható, melyre a 8 hónapos betanulás lehetőséget is biztosít.
Mit tudsz azoknak ajánlani, akik ezt a pozíciót pályázzák meg, hogyan lehetnek jó Regionális értékesítési vezetők?
A megfelelő tanulmányok és nyelvtudás mellett a szakmai alázat a legfontosabb.
Ez egy felelősségteljes munkakör, sok múlik azon, hogyan végezzük a munkákat, milyen döntéseket hozunk meg. Az önfejlesztés, az önismeret elengedhetetlen részét képezi véleményem szerint.
Mit szeretsz az ALDI-ban?
Jó munkaadónak tartom az ALDI-t. Kiszámítható, tudom mit várnak el tőlem, örülök annak, hogy személyiségemben és szakmailag is fejlődtem a munkatársaim, a feladataim által.
Minden szempontból szeretem a céget, stabil és megfelelő juttatást biztosít. Azonban ki kell hangsúlyoznom, hogy ehhez a munka iránti szeretet elengedhetetlen.

Zoltán - Logisztikai területi vezető

Hogyan kezdődött az karriered az ALDI-nál?
Egy Pécs melletti településről származom, így nagyon vonzó volt számomra a budapesti és annak agglomerációjában való munkavégzés. Így találtam rá az ALDI-ra, ahol többkörös interjút követően, szerencsésen felvételt nyertem.
Nagyon megtetszett a lehetőség, hiszen a német nyelv elvárás volt és mivel német nemzetiségi iskolába jártam, magabiztosan beszéltem a nyelvet. A féléves ausztriai betanulás során és mai napig tudom hasznosítani ezen ismeretem.
Milyenek voltak a kezdeti évek?
Az ausztriai betanulás során, mint Logisztikai asszisztens, megtanultam a cégnél alkalmazott raktári folyamatokat és a már meglévő logisztikai ismereteimet ki tudtam bővíteni. A 2008-as hazatérés után elkezdtük implementálni a kint tanultakat és a további rendszereket kialakítani az itthoni boltnyitásokra. Abban az évben összesen 42 üzletet nyitottunk, így áprilistól kezdődően az első boltnyitásoktól kezdve gazdagon volt munka.
Hogyan tudod kialakítani a munka - magánélet egyensúlyát?
A kiszállításért felelős csapaton belül fel vannak osztva a feladatok, egyre többet javítunk a folyamatokon és bővülünk is, így a feladatokat optimálisan szét tudjuk osztani. Ezzel a metodikával könnyebben tudunk tervezni és az esetleges hétvégi munkavégzés is könnyebb.
Számomra a hétvégi aktív pihenés van a fókuszban, akkor több programot szervezek, így tud működni az egyensúly.
Milyen pluszt adott Neked a cég?
Nagyon szeretek itt dolgozni. Nagyon jó csapatban dolgozom. Egy stabil, emberközpontú cég az ALDI, ahol nincs diszkrimináció, és tiszteletet tanúsít a munkatársak iránt.
Elégedett vagyok a pozíciómmal és a juttatási csomaggal.