Kedvenced az árufeltöltés? Szívesen kasszázol?
Szeretsz emberekkel kommunikálni, segíteni Nekik? Az ALDI-nál Bolti eladóként feladataid közé tartoznak a polcok folyamatos feltöltése, rendezése, továbbá a zöldség-gyümölcs és pékáru pultok feltöltöttségének figyelemmel kísérése. Feladatkörödbe tartozik még a termékek minőségellenőrzése és a vásárlók udvarias kiszolgálása.
Bolti eladó
A Bolti eladók elsősorban az áruk és termékek sikeres eladásáért felelnek.
Emellett feladataik két csoportra oszthatók vevőkkel kapcsolatos feladatokra és az üzlettel kapcsolatos feladatokra.
Vevőkkel kapcsolatos feladatok magukba foglalják a vevők teljeskörű kiszolgálását, valamint szükség esetén munkatársaink útba igazítják a vásárlót, segítenek neki és tanácsot adnak.
Üzlettel kapcsolatos feladatok az árukészlet kihelyezését, mozgatását jelentik, emellett elengedhetetlen az üzlet tisztántartása pékáruk sütése és a kasszázási folyamatok ellátása.
Mit jelent a rotációs rendszer?
A Rotációs rendszer magába foglalja azt a 4 fő munkafolyamatot, amelyet a Bolti eladó a munkája során elvégez.
Üzletvezető-helyettes
Az Üzletvezető-helyettes elsődleges feladata az Üzletvezető távollétében az üzlet vezetési feladatainak ellátása, a nyereséges üzletmenet biztosítása.
Ide tartozik például a rendelések elkészítése, áruátvétel, kasszák kiadása, elszámolása, HACCP folyamatok ellenőrzése, a megfelelő áruprezentáció és árunyomás valamint a vásárlói elégedettség biztosítása, hatósági előírások betartatása.
A vezetői feladatok mellett tevékenyen kiveszi részét az üzlet operatív működéséből, részt vesz az árupakolási, kasszázási, takarítási folyamatokban, vagy éppen a helyben sütött pékáruk készítésében is.
Lelkes, motiváló személyiségével biztosítja a műszak jó hangulatát, gördülékeny működését.
Neked való ez a feladat, ha:
- nem szeretsz sokat egyhelyben ülni
- imádsz mosolyogni és emberekkel kommunikálni
- jól kezeled a stresszesebb szituációkat
- valamint nem hátrálsz meg attól sem, ha egy műszakon belül többféle feladattal is kell foglalkoznod
A Hozzád legközelebb lévő álláslehetőségünk megtalálásához kattints a térképre!
GYIK
Kérdésed van a jelentkezéssel, vagy jelentkezési folyamatunkkal kapcsolatban?
Nézd át "Gyakran ismételt kérdéseinket"!
1. Hogyan tudok jelentkezni?
A weboldalunkon meghirdetett állásajánlataink közül válaszd ki a Számodra legmegfelelőbbet! A kiválasztott álláshirdetés oldalán a Jelentkezés most gombra kattintva, regisztrációt követően van lehetőség jelentkezni, teljes körűen kitöltött jelentkezői profillal.
Amennyiben már regisztráltál rendszerünkben és rendelkezel Saját profillal, akkor belépés után tudsz pályázni a Számodra megfelelő állásra.
2. Milyen dokumentumokat szükséges csatolnom?
A jelentkezésedhez csatolj egy aktuális önéletrajzot, illetve szükség esetén egy motivációs levelet is!
3. Honnan tudom, hogy megkapták-e a jelentkezésemet?
Amennyiben a karrier oldalunkon a regisztráció befejezése után megpályáztál egy konkrét pozíciót, úgy a regisztráció során megadott e-mail címedre minden esetben kapsz egy visszaigazoló üzenetet.
4. Nyomon tudom követni a jelentkezésemet?
Igen, a weboldalunkon történt regisztrációt követően a Saját profilom menüpont alatt nyomon követheted a jelentkezésed státuszát.
5. Mikor kapok választ a benyújtott jelentkezésemre?
Jellemzően 2-3 héten belül, de előfordulhat, hogy több időt vesz igénybe a válaszadás. Azt megígérjük, hogy amint döntés születik, haladéktalanul értesítünk.
6. Milyen platformon, milyen formában kapok választ?
Amennyiben szeretnénk folytatni Veled a kiválasztási folyamatot, telefonon keresünk meg és egyeztetjük a következő lépéseket. Elutasító válasz esetén írásos formában értesítünk.
Az egyes pozíciókra elküldött jelentkezésed státuszát a Saját profilom menüpont alatt is megtalálod.
7. A későbbiekben ki tudom még egészíteni a jelentkezési anyagomat?
Igen, a Saját profilom menüpont alatt lehetőséged van a jelentkezési anyagodat módosítani.
8. Egyszerre több állásra is tudok jelentkezni?
Igen, van arra lehetőség, hogy egyszerre több pozícióra is jelentkezz.
9. Vissza tudom vonni a jelentkezésem? Ha igen, hogyan?
Igen, a Saját profilom menüpontba lépve ki kell választani a Megpályázott állások menüpont alatt azt a pozíciót, amelyikre leadott jelentkezésed vissza szeretnéd vonni. A jobb alsó sarokban lévő Pályázat visszavonás gombra kattintva tudod a jelentkezésed visszavonni az adott álláshirdetés esetében.
10. Jelenleg nincs egyetlen állás sem meghirdetve, ami nekem alkalmas lenne, általános jelentkezést tudok küldeni?
Sajnos erre nincs lehetőség. Kérjük, kövesd figyelemmel a nyitott pozíciókat a karrier oldalunkon, vagy aktiváld az Állásfigyelőt és naprakész információt kapsz Tőlünk az új álláslehetőségekről!
11. Papír alapon benyújtható a jelentkezésem, ha beküldöm postai úton/ leadom a boltban? Miért nem adható be papír alapon a jelentkezésem?
A papír alapú jelentkezést nem tudjuk elfogadni. Az érvényben lévő Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) értelmében csak online, a weboldalunkon keresztül elküldött jelentkezést tudunk elfogadni.
12. Milyen beosztás szerint fogok dolgozni?
A munkatársak az Üzletvezető által elkészített beosztásuknak megfelelően a hét bármely munkanapján délelőttös, vagy délutános műszakokban, naponta váltakozó munkarendekben dolgoznak, a nyitvatartási idő szerint.
13. Mikor kezdődik a reggeli műszak?
Az üzlet nyitása előtt körülbelül 60-90 perccel korábbi megjelenés szükséges.
14. Mikor lesz vége a délutáni műszaknak?
A délutáni műszak feladatai, az üzlet zárását követően körülbelül 60 perccel fejeződnek be.
15. Milyen előrelépési lehetőségeim lehetnek?
Üzletvezető-helyettes pozíció körülbelül 1 év elteltével, Üzletvezető esetén körülbelül 2-3 év elteltével tölthetők be.
16. Mit jelent a rotációs rendszer?
Jellemzően négy fő feladat közül, árupakolás, kasszázás, pékáru sütés és takarítás, mindegyik ellátása szükséges.