Mi is jelent az AIIS?

Az ALDI-val legtöbbször vásárlóként találkozunk, azonban érdemes tudni, hogy Magyarországon nemzetközi szolgáltatóként is működik, ahonnan az ALDI SÜD cégcsoport különböző IT és üzleti szolgáltatásainak támogatása folyik.

Bemutatjuk az ALDI International IT Services-t, továbbiakban AIIS-t.  

Budapesten és Pécsett, már közel 200 fős szervezetként támogatjuk saját kollégáinkat szerte a világon. Azért dolgozunk minden nap, hogy az ALDI zavartalanul működhessen. Megalakulásunk óta folyamatosan növekedünk és fejlődünk, kollégáink egy dinamikus környezetben alakítják cégünk portfólióját.

Feladataink:

  • 4000+ európai üzlet IT támogatásáért és a rendszerek teszteléséért felelünk
  • közel 55 ALDI irodai és logisztikai központ technikai és informatikai támogatását biztosítjuk első szinten
  • globális monitoring tevékenységet végzünk (alkalmazás és infrastruktúra egyaránt)
  • belsős és harmadik fél által rendelkezésre bocsátott rendszereinkre saját fejlesztési csoportunk van (pl. ServiceNow)
  • tényleges harmadik szintű szolgáltatások is portfoliónk részét képezik (Active Directory, PKI, O365, EXO, Mobile Device Management, Software Deployment, Patch Management, Desktop Services)
  • üzleti támogatást is nyújtunk bérszámfejtés, pénzügy, utazásszervezés, beszerzés, egyéb könyvelési területeken
  • a magyar vásárlói ügyfélszolgálatot is mi üzemeltetjük
  • összetett csapattal rendelkezünk a Service Management területen is, mely nemzetközi szinten működik együtt a társosztályokkal
  • folyamatosan bevezetett technikai innovációkban, nemzetközi projektekben veszünk részt

Lefedettség

A Service Desk üzlettámogatásért felelős munkatársai az Anglia, Ausztria, Írország, Magyarország, Németország, Olaszország, Svájc és Szlovénia területén az üzletek nyitva tartásával megegyező munkarendbenlátják el feladataikat. A többi kolléga a folyamatosan bővülő szolgáltatási portfóliónak köszönhetően folyamatos munkarendben támogatja az ALDI regionális központi dolgozóit. A támogatás négy nyelven: magyarul, németül, angolul és olaszul történik.

Technikai és back-office pozíciónkat irodai munkarendben látják el a kollégák, ahol a törzsidő ad rugalmasságot a napi munkavégzésre vonatkozóan.