Az európai szintéren jelenlévő közel 3500 ALDI üzlet technikai és informatikai támogatását 2013 óta a magyarországi lokációval rendelkező Help Desk látja el. A dinamikusan bővülő részleg az üzletekben dolgozó kollégák zavartalan napi rutinjának biztosítása mellett, izgalmas megbízások, technikai innovációk és nemzetközi projektek fontos résztvevőjeként helyezkedik el a vállalat működésének mindennapjaiban. 

A Help Desk munkatársai az Anglia, Írország, Németország, Ausztria, Svájc, Szlovénia és Magyarország területén működő ALDI üzletek teljes nyitvatartását lefedve, 2 műszakos munkarendben látják el support feladataikat. A támogatás három nyelven: magyarul, németül és angolul történik, kizárólag az ALDI üzletek dolgozóinak és az országok nemzeti IT kollégáinak fenntartva. A közeljövőben várható az ALDI olaszországi terjeszkedésének köszönhetően az olasz nyelvű támogatás bevezetése is. 

Szeretne Ön is csapatunkhoz tartozni? Aktuális állásajánlatainkat itt találja. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, küldje el jelentkezését számunkra!

(Jelentkezési anyagának benyújtásához itt talál segítséget)