ALDI International IT Services - AIIS
Képzelj el egy szervezetet, ahol a jól ismert és szeretett ALDI-tól megszokott minőség és megbízhatóság ötvöződik az IT technológia által nyújtott innovációs környezettel!
Az ALDI-t már ismered. De mi az ALDI International IT Services?
Az ALDI-val legtöbbször vásárlóként találkozunk, azonban érdemes tudni, hogy Magyarországon nemzetközi szolgáltatóként is működik, ahonnan az ALDI SÜD cégcsoport különböző IT és üzleti szolgáltatásainak támogatása folyik. Bemutatjuk az ALDI International IT Services-t, továbbiakban AIIS-t.

Hova tartunk?
Budapesten és Pécsett már több mint 300 fős szervezetként támogatjuk saját kollégáinkat szerte a világon. Azért dolgozunk minden nap, hogy az ALDI zavartalanul működhessen. Megalakulásunk óta folyamatosan növekedünk és fejlődünk, kollégáink egy dinamikus környezetben alakítják cégünk portfólióját.

GYIK
Kérdésed van a jelentkezéssel, vagy jelentkezési folyamatunkkal kapcsolatban?
Nézd át "Gyakran ismételt kérdéseinket"!
1. Milyen munkarendben dolgoznak az ALDI International IT Services dolgozói?
Technikai és back-office pozíciónkat irodai munkarendben látják el a kollégák, ahol a törzsidő ad rugalmasságot a napi munkavégzésre vonatkozóan.
A Service Desk üzlettámogatásért felelős munkatársai az Anglia, Ausztria, Írország, Magyarország, Németország, Olaszország, Svájc és Szlovénia területén az üzletek nyitva tartásával megegyező munkarendben látják el feladataikat. A többi kolléga a folyamatosan bővülő szolgáltatási portfóliónak köszönhetően folyamatos munkarendben támogatja az ALDI regionális központi dolgozóit.
2. Milyen "dresscode" érvényes Nálunk?
A vállalat valamennyi munkavállalója a Smart Casual Dresscode alapján öltözködik.
3. Mi az az AIIS?
Az ALDI International IT Services-nél, röviden AIIS-nél, 2012 óta nyújtunk IT szolgáltatást Magyarországról saját ALDI-s kollégáinknak. Az ALDI International IT Services Kft. nevet 2018 óta viseljük, a folyamatos bővülésnek köszönhetően ma már Európában és a globálisan is nyújtunk IT és business szolgáltatást Budapestről és Pécsről.
4. Milyen műszakpótlékokat kaphatok, ha műszakos munkarendben kell dolgoznom?
Azon kollégáink számára, akik munkakörükből kifolyólag este/éjszaka/hétvégén is beosztásra kerülhetnek, műszakpótlékot fizetünk a magyar Munka Törvénykönyve szerint.
5. Nem vagyok IT-s, én is bekerülhetek?
Igen, van lehetőség nálunk IT területen elhelyezkedni a pályakezdők és pályamódosítók számára is. A kollégáink kb. egy 5-6 hetes betanulási időszakban részesülnek pozíciótól függően, ahol szakmai és soft skill, gyakorlatorientált tréningeken vesznek részt. Az AIIS támogatja a kollegáink képzését, refreshment kurzusokat tartunk azok számára, akik fel szeretnék eleveníteni a tudásukat egy-egy szakterületen.
6. Milyen karrierlehetőségeim lehetnek az AIIS-nél?
Az AIIS-nél támogatjuk munkatársaink folyamatos képzését és fejlődését. Nálunk lehetőséged lenne továbbképezni magadat business, IT, people management, projekt management, infrastruktúrát érintő, mérnöki és fejlesztői területen.
7. Fejlesztő vagyok. Nekem is van lehetőségem az ALDI-nál?
Igen. Több fejlesztői munkakör is van, többek között a ticketing rendszerünket is Magyarországról fejlesztjük (ServiceNow). Itt a kollégák a JavaScript nyelvvel és AngularJS-vel dolgoznak.
8. Hol van az irodátok?
A pécsi és a budapesti iroda szorosan együttműködve fedi le a szolgáltatási portfóliót. Irodáink folyamatosan bővülnek, Budapesten és Pécsett már közel 250 kollégával működünk együtt.
9. Hogyan készüljek egy AIIS-es interjúra?
Minden AIIS-es interjún beszélgetünk egy vagy két idegen nyelven, a pozícióhoz szükséges nyelvtudástól függően. Az idegen nyelvű beszélgetés mellett az alábbi témákat érintjük: szakmai tapasztalatok, tanulmányok, motiváció, személyiség.
10. Mennyiben változott a kiválasztási folyamat a vírushelyzet alatt?
A kialakult vírushelyzet miatt áttértünk az online interjúkra, amelyek Teams-en keresztül valósulnak meg. Számunkra a legfontosabb a meglévő és az új kollégáink egészségének megőrzése.
11. Mit jelent a bolti betanulás?
Minden ALDI-nál dolgozó kollégánk (beleértve az AIIS-t is) részt vesz egy pár napos bolti betanuláson, amely keretein belül megismerheti az üzleteinkben lévő IT eszközeinket és működésüket, a kereskedelmi folyamatainkat, és beleláthat egy ALDI üzlet mindennapi életébe, megfigyelve a legoperatívabb feladatokat is.